On the road again - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu On the road again - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu

On the road again

Door: susanneslot

Blijf op de hoogte en volg Susanne

28 Mei 2011 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Gister een dagje Milford Sound heen en weer gereisd, ik ben so impressed dat ik niet echt kan vertellen hoe het was maar het was een reis met de bus en een boottocht, check the pictures!!

Vandaag reis ik naar Dunedin ( Spreek uit als Du-nie-din en niet Dunnedin hihihi..) hier ga ik hooligan spelen bij een rugbymatch; Highlanders v. Lions, so excited!
Ik heb mij eerst maar even verdiept in de regels, het is wat lullig als ik niet eens weet waar ik voor juig (of vloek). Buiten de wedstrijd om ga ik mijzelf uitdagen de steilste straat vd. wereld te belopen! Nu nog afwachten of mijn benen het daar ook mee eens zijn..

Morgen doe ik een tweedaagse trip door het zuidelijkste deel van het zuidereiland, dan terug naar Queenstown waar ik mijzelf voor andere uitdagingen stel.. wordt vervolgd....

Ik heb trouwens ook de eerste Kiwibirds gezien!! Een beetje jammer alleen dat ik op het moment zelf niet in de gaten had dat dat een kiwi was....

Dikke tuuutt!!


Ps. Deze Suus is al twee weken rookvrij!! yeeaaaah

  • 28 Mei 2011 - 09:41

    Kitty:

    Dunedin schijnt een trekpleister te zijn (toch?) Veel karaktiristieke gebouwen (moeilijk woord hihi) te zijn maar ook stranden (lekker|) . Maar de foto's......
    genieten!!!

    Prachtig meid! Opa en oma doen de groeten, zijn zelf ook op Holiday en kunnen niet altijd op jouw verhaaltjes reageren .....

    Dikke knuffel XX Kitty

  • 28 Mei 2011 - 10:58

    Klaas En Joke:

    Ha die Susanne !
    Gisteravond een hele gezellige avond bij je ouders doorgebracht, en natuurlijk het even over jouw avonturen gehad!
    De foto's spreken voor zich , en wat staat die beremuts jouw geweldig hi hi
    We blijven je volgen , toi toi toi .
    greetz from us!!

  • 28 Mei 2011 - 15:14

    Enny:

    Hoi Suus, wat weer een prachtige foto's!! Hoe was de wedstrijd en wat vonden je benen van de wandeltocht? Ik denk dat het weer hier op het moment net zo lekker is als bij jou, koud, regenachtig en harde wind! Maar daar komt volgende week veramdering in. En dat moet ook wel, want wij gaan donderdag( hemelvaartsdag) voor 4 dagen weg met de boot. He veel plezier maar weer en super dat je al 2 weken rookvrij bent!! Wat zal je een uithoudingsvermogen hebben!! Tot later. Dikke kus van Harald en Enny

  • 30 Mei 2011 - 07:25

    Wiep:

    He meid,

    hmmm wat heerlijk om al die verhalen te lezen, (liep een beetje achter om eerlijk te zijn..). Maar wat vermaak je je daar goed zeg! Klinkt machtig allemaal!! Krijg je ook al een beetje zo'n accent? hihi.

    Alles gaat hier z'n gangetje, dit weekend hemelvaartsweekend!

    He chick, tot horens,
    Good day:P

    Xxx Wiep.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Mijn eerste reis

Werken en rondreizen in het schijnbaar prachtige Nieuw-Zeeland!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Laos

29 December 2015

Cambodja

13 December 2015

Beautiful Myanmar

28 November 2015

Goodbye Thailand

12 November 2015

In the jungle
Susanne

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 30349

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 29 Februari 2016

Backpacken Door Azie

04 Mei 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: