Goodbye Thailand - Reisverslag uit Ban Dong Kham, Thailand van Susanne Slot - WaarBenJij.nu Goodbye Thailand - Reisverslag uit Ban Dong Kham, Thailand van Susanne Slot - WaarBenJij.nu

Goodbye Thailand

Blijf op de hoogte en volg Susanne

28 November 2015 | Thailand, Ban Dong Kham

Vandaag is alweer mijn laatste dag in Thailand, morgen vlieg ik naar Myanmar zin in!

Ik heb de afgelopen weken alweer heel wat gezien en beleefd. Om te beginnen heb ik mijn padi gehaald tijdens een vierdaagse duikcursus op het eiland Ko Tao. S ochtends theorieles in het klaslokaal en smiddags duiken. De padi betekent dat je bevoegd bent om overal te duiken tot 18m. Dit hebben wij dan ook de laatste dag gedaan, wat een ervaring zeg!

Na het duiken heb ik mijn reis voortgezet naar Ko Phangan en Ko Samui, dit zijn twee andere eilanden. Nieuwsgierig? Kijk dan effies op Google afbeeldingen voor een kleine indruk. Na heel hard relaxen op het strand ben ik weer naar vaste land gegaan in Krabi. Hier heb ik een Cooking class Thai food gevolgd! Toch leuk om te leren hoe de lekkere gerechten zo lekker gemaakt worden

• 28 November 2015 - 07:13

Satske:

Hey suus. Ik hoor het wel, jij kunt straks mooi thais eten gaan maken met de bewoners. En duiken tot 18 meter? Stoer, maar ook wel eng hoor. Veel plezier in myanmar. Groetjes satske

• 28 November 2015 - 11:59

Fokje:

Hè Suus,
    Fantastisch dat duiken! Gefeliciteerd met je Padi. Wat maak je er weer een feestje van.

• 28 November 2015 - 19:02

Enny:

Hé Suus
    Kan niet wachten op een etentje bij jou!!

• 29 November 2015 - 13:44

Yvonne Slot:

Toch niet leren koken met sprinkhanen ect. Wel hele leuke foto,s dat schort staat je ook goed. Maar ja alles staat jou goed. We missen je wel. Maar als we dan lezen hoe je geniet dan gunnen we je het van harte.
    We hoeven niet te vragen: hebben jullie mooi weer dat zal wel goed zitten, beter daar dan hier. Hier is het triest wind en regenachtig zoals het hoort in deze maanden. Heb je weer leuke nieuwe mensen om je heen met wie je optrekt?? Lieverd, veel plezier en we lezen weer van je.
    dikke kus van ons Opa en Oma

• 29 November 2015 - 14:39

Silvia En Jarig:

Wij zitten nu bij harde gure wind en regen jou foto's en verslag te bekijken. Fantastisch allemaal!!
    Zo geweldig weer wat je allemaal mee maakt en nieuwe dingen leert. Tot je volgende verslag.
    Xx van ons

• 30 November 2015 - 09:48

Marjan Zijlstra:

Hallo Susanne ,
    Gefeliciteerd met het behalen van jouw duikbrevet:)) topper! , jij hebt ongetwijfeld mooie vissen gezien .
    Oh en dan heerlijk koken :) het ruikt heerlijk :)) al die verse kruiden :)) jammie .
    Ik wens je een goede voortzetting van jouw reis .