In the jungle - Reisverslag uit Ban Mai Langmo, Thailand van Susanne Slot - WaarBenJij.nu In the jungle - Reisverslag uit Ban Mai Langmo, Thailand van Susanne Slot - WaarBenJij.nu

In the jungle

Blijf op de hoogte en volg Susanne

12 November 2015 | Thailand, Ban Mai Langmo

Woooooooowww!! Wat heb ik alweer veel beleefd! Ik ben hier nog maar een week maar heb al zoveel te vertellen.

Nadat ik zondag ben aangekomen in Chiang Mai na een lange busreis van 12 uren kon ik mij gaan opladen voor een trek door de jungle met overnachting (welke ik trouwens zwaar onderschat heb). We begonnen bij een hele mooie waterval waar we hebben gezwommen en waar mijn uberwitte Friese body de eerste zonnestralen heeft opgepikt

  • 12 November 2015 - 19:27

    Fokje:

    Ziet er fantastisch uit, dat Friese wit onder de waterval. Leuk vriendje ook, zeg maar rustig een grote vriend. Ik hoop dat je nog veel bijzondere mensen ontmoet waarmee je gezellig een biertje kan drinken. Veel plezier en kijk nu al weer uit naar het volgende verslag. Dikke tút

  • 13 November 2015 - 14:38

    Dirk Slot:

    De regenhoedjes en de olifanten doen het!!
    Wat heb je het mooi daar en denk er maar om dat de überwitte body niet rood en peperig wordt.

    Vanmorgen fff gekeken naar je volgende bestemming........................pffffff 4 maanden is veel te lang.
    Je maakt in een week al zoveel mee, dat kun je allemaal echt niet behappen. Bounty eilanden in het vooruitzicht.

    Heel veel plezier en misschien zoek ik je wel op.................onbetaald verlof heet zo iets toch??

    Dikke kus,

    Pappa

  • 14 November 2015 - 09:56

    Margreet:

    He suus,
    wat goed om te lezen dat je nu al zoveel leuks hebt beleefd en het zo naar je zin hebt! Gaaf!
    over 4 maanden lach je ons uit met ons sneeuw witte gezichtjes;)
    Veel plezier leave, pas goed op dij self.
    ik wacht alwer op dyn volgende verhaal!

    Leafs margreet

  • 16 November 2015 - 22:26

    Emmy:

    Heel suus,

    Leuk hoor om je zo te volgen!
    En wat heb je leuke foto's!
    Ik blijf je volgen.
    Groetjes Emmy

  • 19 November 2015 - 23:00

    ENNY :

    Ziet er weer top uit!! Veel nieuwe interessante dingen toegewenst!! We blijven je volgen

  • 20 November 2015 - 13:36

    Marjan Zijlstra:

    Halloooo Susanne :))
    Wat leuke foto s :))) vooral genieten !!! :))
    Veel plezier groet van mij :))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Mai Langmo

Mijn eerste reis

Werken en rondreizen in het schijnbaar prachtige Nieuw-Zeeland!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Laos

29 December 2015

Cambodja

13 December 2015

Beautiful Myanmar

28 November 2015

Goodbye Thailand

12 November 2015

In the jungle
Susanne

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 30332

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 29 Februari 2016

Backpacken Door Azie

04 Mei 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: