One, two, three.. JUMP!!!!! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu One, two, three.. JUMP!!!!! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu

One, two, three.. JUMP!!!!!

Door: susanneslot

Blijf op de hoogte en volg Susanne

30 Mei 2011 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Wh#t the F*** !!!!!!!! I really did it!! The Nevis bungyjump, 135m, de derdehoogste bungy van de wereld! En god wat was ik bang! Ik geloof dat ik nog nooit zo bang ben geweest maar ik ben zo trots dat ik het gedaan heb!! Ik had nooit gedacht dat ik zelf zou kunnen springen, ik weet nu letterlijk wat knikkende knieen zijn!
If I really enjoyed it?
ZEKER WETEN! Ik heb er een dvd van, ik heb hem al een paar keer bekeken maar ik kan gewoon niet geloven dat ik het echt heb gedaan!

Voor de duidelijkheid, check; http://www.youtube.com/watch?v=vkx796FPhyQ

Verder was mijn weekend ook super! De steilste straat was erg steil en vermoeiend en de rugbymatch was cool!
Zondag heb ik tijdens een strandwandeling zeeleeuwen gezien! We hebben een waterval beklommen, prachtige boswandelingen gemaakt en last but not least aan het einde van de dag pinguins gezien! Het is ongelooflijk dat je dat allemaal zo in de natuur ziet, van heel dichtbij, zonder dat je achter een hek staat ofzo! Amazing!

XXXXXXXXX

  • 30 Mei 2011 - 09:35

    Papa:

    Oooooooooooooooooohhh wat stoer!!!!!!!!!!!!!!!! Heb er verder helemaal geen woorden voor!!!

    xxxxxxxxxx Papa

  • 30 Mei 2011 - 10:31

    Kitty:

    ...............ohhhhhhhh, dat je durfde te springen....!!Wat een supergaaf weekend heb jij gehad !!!!!
    We (ik) ben al jaloers, hoor !!
    Fantastisch, Suus.
    Love you XX

    Kitty

  • 30 Mei 2011 - 10:35

    Monique Wiersma:

    Yeeeeeeeeh... wat heb je gedaan.. Stoer wijf.. mn maag draait me hier al om. pfffff.
    KANJER.

    Liefs uit Surhuizum XX

  • 30 Mei 2011 - 13:04

    Mamma:

    jeetje kanjer!!!!
    wat super dat je het toch hebt gedaan!!!
    je ziet volgens mij wel erg bleek, maar ben super trots op je

  • 30 Mei 2011 - 17:57

    Silvia:

    Hoi dappere suus. Terug van ruig (harde wind)weekend boot in Hylpen. Zit nu jou mails te lezen. My god!! Mijn knieen knikken nu al en dan zit ik alleen nog maar naar het filmpje te kijken. Wat geweldig van je. En alles wat je doet en ons laat zien op de fantastische foto's. Ik vind het super van je dat je dit allemaal meemaakt. Op naar het volgende avontuur. Oh ja, de groeten van mind-up. Ook zij vinden het fantastisch wat je doet. Liefs Jarig en Silvia

  • 30 Mei 2011 - 19:25

    Klaas En Joke:

    Susanne wat heb je nu weer gedaan man! Je verbaasd ons elke keer met je avonturen!
    Niet te geloven , wat mag jij supertrots zijn op jezelf, wat een overwinning !!!
    Dit vergeet je never nooit niet meer!
    Doei Doei liefs Joke en Klaas

  • 30 Mei 2011 - 19:31

    Antje:

    He avonturier!! ;)
    Hhahah... bungyjumpen kan er ook nog wel bij :P
    Ben benieuwd nog je volgende ervaring :)
    Nog 66 dagen!! hihih

    X Antje

  • 30 Mei 2011 - 19:49

    Enny:

    Hey SUPERSUUS!! Wat een sprong zeg!! Bleef je ook echt zolang op en neer bungelen? Voor geen goud doe ik je dit na. Dat geeft maar aan hoeveel ballen je hebt!! Kon je daarboven ook eerst nog genieten van het uitzicht, of is dat teveel gevraagd als je daar staat met knikkende knietjes?? Ik heb enorme bewondering voor je, vanwege al je avontuurlijke ondernemingen. Blijf ons versteld doen staan!!! Dikke tut van ons: Harald en Enny

  • 31 Mei 2011 - 06:52

    Marnix:

    ha die Suus....
    je kijkt wel heel erg bang op de foto, maar wel super stoer hoor !!
    ik zie op de foto dat de pingwing voor je geklapt heeft.

    gaat je goed en lees graag je volgende avontuur.
    marnix

  • 31 Mei 2011 - 16:31

    Anja Bouma:

    Whoeeewhoeeeeeeeee suuuuuuuuuus, ik zou het niet durven. Knap hoor! Vet kicke!
    Jij doet daar allemaal leuke dingen, lekker genieten hoor maarre wij hebben hier vanavond het TrosMuziekFeest!

    x Anja

  • 31 Mei 2011 - 16:39

    Boudien:

    he susen jeetje wat geweldig van je, ook ik zal het je nooit na doen wat superrrrrr. Wat maak jij wat mee zeg, prachtige foto`s ben super trots op je ik denk dat je straks ook 3 maanden nodig hebt om al je belevenissen te vertellen ha ha he meid op de naar het volgende avontuur. liefs hugo en boudien

  • 31 Mei 2011 - 18:08

    Hermien:

    Wat leuke foto's heb jij gemaakt.
    Jochem kwam hier net even en toen heb ik jouw adres gekregen.
    Wat heb jij al veel gezien en jouw grenzen verlegt. Zweven , springen en nog veel meer, mij hadden ze niet zover gekregen.
    Geweldig wat heb ik een sportieve buurvrouw. De groetjes en geniet ze.

  • 03 Juni 2011 - 15:01

    Oma En Opa:

    Eindelijk konden we je drie laatste belevenissen lezen en zien Helemaal leuk en veel plezier iedereen vind het geweldig dat je naar beneden sprong maar wij zeiden Achterlijk gedoe zo eng.
    Gelukkig gaat het goed met je en ben je van het roken af OOK GEWELDIG.
    Wij hebben Servie vandaag achter ons gelaten en zitten nu in Skopje Het is steeds zo,n 28 graden en elke dag een onweersbui en niet zo,n kleintje . Het is niet zo avontuurlijk als bij jou maar wij zijn dan ook oud.
    we hopen dat we je volgende verslag ook weer kunnen lezen want er is niet overal WIFI
    e wensen je het allerbeste en veel plezier maar, dat zal wel lukken Dikke tuut van ons Opa en Oma

  • 04 Juni 2011 - 17:36

    Fokje:

    He Suuske, hier dan ook weer een berichtje van ons. Wat een angstig snoetje zag ik bij die jump. Zou ik ook hebben hoor. Wat maak je geweldige dingen mee zeg en wat een mooie natuur. Wij zitten hier heerlijk warm aan de costa del sol. Waait hier ook hard, maar kunnen wel op het strand liggen. Volgende week gaan we ook maar eens iets ondernemen. Afgelopen donderdag zijn we in Mijas geweest. Die dag was het bewolkt en dan pak je maar eens de bus. Toen we terugkwamen konden we nog lekker even bij het zwembad liggen. Heerlijk hoor. Nou meid, veel plezier verder, en we blijven af en toe ff kijken of er weer wat nieuws staat. Dikke tút út Spnaje van Piet en Fokje

  • 05 Juni 2011 - 12:39

    Anne:

    OOOhh suus,
    Ik krijg al kriebels van die fotos, vlak voor dat je gaat springen! waaah
    Ontzettend dapper dat je dat gedaan hebt! ik ben erg benieuwd naar je volgende verhaal!! Have fun!
    Xxx Anne

  • 08 Juni 2011 - 17:02

    Anja:

    Ik dacht kijk even of je alweer een nieuw verhaal hebt maar nee. Ik vind het wel weer tijd voor een update, Suusje!

  • 09 Juni 2011 - 17:27

    Paul & Rens:

    He Suus,
    Hier eff berichtje van je broer en Rens. We volgen je belevenissen op de voet! Zo zijn we toch een beetje bij je..
    Geweldig wat je allemaal onderneemt!
    Nog een mooie verdere reis gewenst, we blijven je volgen!
    Liefs Paul en Rens


  • 10 Juni 2011 - 20:00

    Wiep:

    Waaaauww wat knap dat je dat hebt gedaan!!! Jeetje, kreeg al kriebels in mn buik toen ik het youtube filmpje zag.... ieeuwww!!! Super :D

    Have fun chick! Maar dat heb je wel zo te lezen ;)

    Dikke tut!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Mijn eerste reis

Werken en rondreizen in het schijnbaar prachtige Nieuw-Zeeland!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Laos

29 December 2015

Cambodja

13 December 2015

Beautiful Myanmar

28 November 2015

Goodbye Thailand

12 November 2015

In the jungle
Susanne

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 30354

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 29 Februari 2016

Backpacken Door Azie

04 Mei 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: