Rock 'n Roll !!! - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu Rock 'n Roll !!! - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu

Rock 'n Roll !!!

Door: susanneslot

Blijf op de hoogte en volg Susanne

24 Mei 2011 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Hier alweer een verhaaltje van Susan from New Zealand!
Het is vandaag een regenachtige dag, een prachtig moment voor een nieuw verhaaltje op mijn blog dacht ik.


Het themafeestje was gezellig, ik had een super rockstar outfit gevonden in een goedkope winkel, ik was helemaal trots met mijn outfit, helaas toen ik op het feestje kwam was de rest nog meer en origineler gekleed dan ik, maar dit mocht de pret niet drukken, ik heb een gitaarsolo uitgevoerd en ben hiervoor toegejuigd, yes!

Verder ben ik nu in Franz josef, het is echt een prachtig gebied, jammer dat het weer tegen zit. Mijn plan was om de glacier op te gaan, dit plan is gewijzigd aangezien ik andere plannen gemaakt heb.. a little bit confusing isn't it? Duidelijkheid volgt...

Onderweg heb ik een prachtige wandeling gemaakt van ongeveer twee uren, het is echt net de Jurassic Park en de Lord of the Rings door elkaar heen, om een beetje een beeld te scheppen van het gebied hier. (Voor de mensen die de films hebben gezien hihi.)

Zometeen ga ik lekker relaxen in the hot pool hier in het dorp, vanavond een klein biertje in the pub en morgen weer verder richting Wanaka!

See ya!


  • 24 Mei 2011 - 06:43

    Kitty:

    He Suus.....
    Jij hebt het daar in New Sealand al net zo druk als in Oosthem (hi hi).
    Heb je nog spierpijn van het surfen ??
    Jammer dat het weer nu tegenzit..! Zijn de voorspellingen wel beter ?
    Nou, meis... blijf lekker bezig en GENIET !! Een dikke tut
    XX Kitty

  • 24 Mei 2011 - 09:12

    Enny:

    Hoi Suus, jammer dat je geen geluid kan weergeven, want ik ben erg benieuwd naar je guitaarsolo!! Het zag er gezellig uit in ieder geval. En wat weer een prachtige foto's, jij ziet echt veel mooie dingen! Hoop dat je lekker bent opgewarmd in de hot pool en proost voor vanavond! En voor later weer een goeie reis, wij reizen weer met je mee!! XXX Enny

  • 24 Mei 2011 - 14:53

    Boudien:

    he susen wat een leuke foto`s. en wat een talenten heb je dat je ook al gitaar speelt allemaal verborgen talenten ha ha. He meid geniet van alles en ik blijf je volgen liefs

  • 24 Mei 2011 - 18:50

    Beppe:

    Al weer wat verslagen van je gelezen. Zit nu bij Fokje in Ysbrechtum. Wat ben je ondernemend om te surfen en ook nog gitaar te spelen. Doe je dat straks ook een keer voor mij? Fijn dat je zo geniet in New Sealand. Ik wens je nog veel gezelligheid en dat je nog heel veel mooie dingen mag beleven. Pas goed op je zelf. Denk veel aan je. Groeten, ook van Fokje. Liefs Besse !!!
    hahahahahahahahaha

  • 25 Mei 2011 - 08:58

    Jantsje:

    heee suuske
    wat een mooie verhalen had je nog gesmst maar elbrich zei al dat je 06 kapot was niet gelezen haha!!!!! maar alles gaat nog goed zo te lezen!!! veel plezier nog en tot 4 augustus xxxxxxxxxxxxxxx

  • 25 Mei 2011 - 19:49

    Klaas En Joke:

    Heei Susanne!

    Wij zijn gister thuisgekomen van een geweldige vakantie schotland,en ik dacht nu gauw even kijken hoe het met Susanne is.
    Wauw man wat heb je ondertussen weer veel beleefd, Het houd niet op Echt Super voor je , en dat je dat zo zelf allemaal onderneemt alle respect ! We wensen je sukses met het vinden van een baan, en blijf genieten, dan kunnen wij ook smullen van je verhalen. Doei lieve groeten van ons! P.S We verheugen ons op een gitaaroptreden van je bij Jelle !!!!! Hi HI

  • 25 Mei 2011 - 21:00

    Eke:

    Joehoe! Mooie plaatjes!!!

    Tút op dyn snuut..

  • 27 Mei 2011 - 13:28

    Jaco En Froukje:

    Hey suus!!

    Jeetje wat een leuke foto's! Heel veel plezier daar en geniet!!!

    Liefs,
    Jaco en Froukje

  • 27 Mei 2011 - 18:22

    Hilda:

    Rapaparapapa hier hillie billie. Jezus mens wat een geweldige tijd beleef jij! Weet je zeker dat je terugkomt naar nederland haha. Lekker genieten poppie,ik blijf je volgen.Dikke sliktuut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Franz Josef

Mijn eerste reis

Werken en rondreizen in het schijnbaar prachtige Nieuw-Zeeland!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Laos

29 December 2015

Cambodja

13 December 2015

Beautiful Myanmar

28 November 2015

Goodbye Thailand

12 November 2015

In the jungle
Susanne

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 30355

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 29 Februari 2016

Backpacken Door Azie

04 Mei 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: