Sweet as bro !! - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu Sweet as bro !! - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu

Sweet as bro !!

Door: susanneslot

Blijf op de hoogte en volg Susanne

21 Mei 2011 | Nieuw Zeeland, Westport

Vandaag heb ik mijn eerste surfles gehad!! Wat een geweldige ervaring!

Het was prachtig weer vandaag en de golven waren goed (zei de instructeur). Het was een individuele les, dus hij kon mij goede tips en instructies geven, dit was wel prettig! Van te voren moest ik veel droog oefenenen op het strand en toen het water in in mijn strakke wetsuit! Super sexy!
Het is echt super zwaar en moeilijk om eenmaal op dat board te staan en naar het strand te surfen maaaaarrr... I DID IT !!!
( Helaas was het individueel en waren wij de enigen, dus zijn er geen foto's van, erg jammer!) Ook heb ik na de tijd nog even snel zonder surfboard in de golven gezwommen, lovely!

Verder ga ik morgen weer door, dan vertrek ik richting Franz Josef, hier ga ik (hopelijk) de glacier beklimmen. Morgenavond hebben we eerst een themafeestje; 'What have you always wanted te be as a grown-up??' Jaja, dat wordt een verrassing!

Dikke kusss!!! Cheerss!!

  • 21 Mei 2011 - 11:48

    Nellie:



    Je doet echt leuke dingen!
    enjoy!
    liefs

  • 21 Mei 2011 - 20:17

    Fokje:

    Hay Susan, eerst dacht ik `who the f... is Franz Jozef?" maar toen heb ik maar even gegoogled. Ziet er super mooi uit. vast geweldig om te zien. Wij hebben dat ook beleefd in Cananda. was echt fantastisch en koud!!! jammer dat er geen foto is van je surf ervari

  • 21 Mei 2011 - 20:23

    Fokje:

    ervaring wou ik schrijven... Gisteravond suprise party gehad voor Enny. Om half 2 stond er nog een iemand voor de deur die vroeg of er een stripper was besteld.... haha ook wij beleven dus spannende dingen. We zullen je alles vertellen als je terug bent. Ga jij maar lekker genieten van de oostenrijkse keizer en van Fox. Veel plezier maar weer.
    Dikke tút.

  • 22 Mei 2011 - 11:08

    Enny:

    Hoi suus. Jammer dat we geen sexy foto's van je kunnen zien in je wetsuit!! We wensen je een gezellig feestje< dat van mij was ook super!!! Een hele verrassing, ik had niks door! Gister nog samen naar Jenny's winkel geweest en ons in het nieuw gestoken, in de juiste kleuren natuurlijk! He veel plezier maar weer en veel spannende avonturen!!! Wij lezen er weer over!! Gr, ook van Harald. Tut Enny

  • 22 Mei 2011 - 11:58

    Boudien:

    he susen wat leuk ja ook ik heb ooit een keer surfles gehad maar kwam niet vooruit mij lukte het niet maar ja ben niet zo sportief als jij he ha ha leuk man dat je het zo naar je zin hebt.He veel plezier in Frans Jozef en we kijken alweer uit naar je volgende verhaal. dikke tut

  • 22 Mei 2011 - 13:11

    Eke:

    Super om zo mee te kunnen genieten van je avonturen Suus!!
    Fijn om te lezen dat je het leuk hebt.
    Ben stiekem jaloers...
    Ik blijf je volgen.
    Dikke tút!

  • 22 Mei 2011 - 13:29

    Antje:

    Haj Suus!
    Ik mis je!! Maandagavond was altijd zo gezellig!! :P T is er zonder jou nog niet van gekomen ;) Tijd gaat wel snel, einde van mei komt al weer in zicht. Elke dag geniete meis! :)

    Dikke kus!!

  • 23 Mei 2011 - 18:20

    Silvia:

    Net mijn mail weer geopend na een roerig weekend. Was super in Ijlst met goede verzorging. Ik lees dat je weer een ervaring rijker bent." bern, bern, wot makkest do mooie dingen mei " Blijf dit vooral doen. Je laat ons allemaal versteld staan van je lef. super!! Tot horens en enjoy.
    liefs Silvia

  • 23 Mei 2011 - 18:22

    Omke Jan:

    ik vind het geweldig wat je doet,je zult wel lekker in je vel zitten,heerlijk land ,lieve mensen,elke dag een feestdag denk ik.Heb net mijn 76 verjaardag gevierd,terras vol mensen.Wij wensen je nog een hele mooie tijd en geniet er van,dit komt nooit weer.dikke tuut,Anny Jan Riemersma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Westport

Mijn eerste reis

Werken en rondreizen in het schijnbaar prachtige Nieuw-Zeeland!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Laos

29 December 2015

Cambodja

13 December 2015

Beautiful Myanmar

28 November 2015

Goodbye Thailand

12 November 2015

In the jungle
Susanne

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 30355

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 29 Februari 2016

Backpacken Door Azie

04 Mei 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: