Just Susanne, me and........ - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu Just Susanne, me and........ - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu

Just Susanne, me and........

Door: susanneslot

Blijf op de hoogte en volg Susanne

18 Mei 2011 | Nieuw Zeeland, Westport

Jeetje wat is dat toch leuk om die reacties steeds te lezen! Echt super! (snif snif)...

Vandaag tweede dag in Westport, ik zou hier maar een nacht blijven in dit uitgestorven dorpje aan zee, maar ik voel mij hier zo thuis, dat ik lekker tot zondag blijf!
Heb een lange wandeling langs het strand gemaakt, wat hier echt heel mooi is! Verder relax ik hier lekker in een hangmat en drink wat biertjes met the locals! Het kan niet beter!

Zondag ga ik naar Franz Josef, en dan ga ik langzaam richting Queenstown waar ik toch echt op zoek moet naar een baantje ( Het geeft zo makkelijk uit met een creditcard).
Over geld uitgeven gesproken, als het morgen weer mooi weer is, ga ik een surfles nemen in de hoge golven hier! Dat lijkt mij zo leuk om te leren, het hangt alleen nog van het weer af. I'll keep my fingers crossed!

Lieve lezers! Volgende keer weer een langer verhaal, hopelijk over mijn surfkunsten en mijn topbaan die ik dan gevonden heb! :D

XXXXXX XXXXXXXXXXX

P.S. Mijn telefoon doet het niet meer :S, voor de mensen die mij iets willen laten horen, internet is your buddy! XXX liefs liefs

  • 18 Mei 2011 - 09:13

    Mamma:

    he meis, wat leuk zo helemaal alleen en je vermaakt je prima back to basic!
    dat zal lekker hard gaan in de golven ga je vast wel n paar keer op je plaat ha ha hier alles prima ga lekker zo door en veel succes met werken!!!!
    dikke tut

  • 18 Mei 2011 - 09:38

    Nellie:

    Hi Suus,
    wat mooi dat je je zo goed
    vermaakt. En hopelijk vind je snel een baan, om de kas aan te vullen.
    dikke x maar wel blijven genieten. maar dat doe je wel super

    veel succes en plezier dikke xx

  • 18 Mei 2011 - 10:22

    Kitty:

    Hello Suus...
    Fijn om je avonturen te vernemen en te lezen wat je plannen zijn.... Ben benieuwd hoe het surfen je zal vergaan...zal wel niet meevallen (gniffel gniffel). Maar je bent er nu dus geniet. En ik kan mij voorstellen da het tijd wordt om een baantje te zoeken en te vinden.....Ook dat gaat je allemaal lukken !!!! VEEL PLEZIER...!!!
    Een dikke knuffel Kitty

  • 18 Mei 2011 - 12:03

    Marjan:

    Hello girl

    You rock girl wauw !!.
    helemaal te gek ,maybe you see whales when you go surfing .
    And finding a job for you it s a peace of cake Suzie is the best !.
    Time flies when having fun.
    bye bye and take care se leuk !

    hartelijke groeten van ons

  • 18 Mei 2011 - 13:17

    Martha:

    Hoi Suus!

    Wederom erg leuk om te lezen! Fijn om te horen dat je je zo goed vermaakt.
    Heerlijk hé die vrijheid? Wanneer je het ergens fijn hebt dan blijf je daar gewoon. Dat is genieten!

    Blijven doen hé!

    Liefs, Martha

  • 18 Mei 2011 - 17:18

    Sjack En Nely:

    Hoi Susanne
    Wat fijn dat je je zo goed alleen kan vermaken.
    Ben benieuwd naar je surfverhaal.
    Wat voor werk wil je daar gaan doen?
    Of maakt dat je niet uit.
    Mijn moeder is in 2000 bij vrienden geweest in Timaru. Toen ze thuis kwam zei ze.'' Het is een prachtig land. Jammer dat het zo ver weg is''.
    We blijven je volgen.
    Dikke kus van ons.

  • 19 Mei 2011 - 12:05

    Fokje:

    He Suuske,
    Bedankt voor de leuke foto. Een echte "backpacker". Ben blij dat we je konden helpen. Je hebt al kosten genoeg. We hopen natuurlijk dat je een leuk baantje kan vinden met gezellige mensen. Je moet tenslotte nog 77 dagen zien rond te komen, dus moet er wat verdiend worden. Misschien zelfs in Westport als surfinstuctrice??? Makkie voor jou toch? Nou wij hebben er alle vertrouwen in dat je aan het werk komt daar. Wie wil er nu niet zo'n gezellig meid aan het werk hebben?? Succes maar weer en wij blijven je volgen.
    tútsje van Piet en Fokje

  • 19 Mei 2011 - 13:22

    Oma En Opa:

    Hoi Susanne, we zijn onderweg naar Kroatie en staan nu op een schitterende camping bij de Oostenrijkse grens en hebbene eerst gekeken of jij wat te melden had. Want hier hebben we wifi. Het is hier ca 29gr C. dus wel erg wennen na regen en kou 14 gr C de laatste dagen in Heeg. Wij hopen dat je blijft genieten en dat het nog steeds gaat met de creditcard en dat je het surfen gauw onder de knie hebt.
    Groetjes van ons.

  • 19 Mei 2011 - 17:25

    Silvia:

    Dag leafe nicht. Wat ben jij toch een lucky girl om dit allemaal mee te maken. Jij hebt nu inmiddels hoop ik op die plank gestaan. Ben benieuwd! Ik heb nu weekend. Morgen naar omke frans zijn verjaardag. Volgende week rondleiding bij mind-up met client. Zal jou groeten doen. Veel plezier maar weer. Toch die schapen? Liefs, je lytste tonte

  • 19 Mei 2011 - 20:00

    Papa:

    Hee kanjer. Kan me voorstellen dat je je daar in Westport thuis voelt. Heb natuurlijk fff gegoogled en het ziet er geweldig uit. Een biertje drinken met "the locals" klinkt heerlijk. Lekker surfen klinkt behoorlijk nat, creditcard klint als "rood" en werken als vermoeiend. Die kiwibus ziet er behoorlijk "eco" uit. Kortom tot nu toe een groot succes. Doe de hartelijkste groeten aan Me, Myself, I en natuurlijk Susanne.

    xxxxxxxxxx Papa

  • 19 Mei 2011 - 20:29

    Enny:

    No goeie. hier ben ik ook weer even! Geniet van je berichten. hoop inderdaad op langere verhalen. En veel water gehapt op je surfavontuur? Jou kennende zal dat wel meevallen, ik stel me zo voor dat je op de plank stapte en zo weg vloog!! Ik hoop voor je dat je snel een baantje vindt, want ik lees net dat je er financieel aan toe bent! He suus veel succes en ik wacht op je volgende nieuws. Dikke tut van Enny

  • 19 Mei 2011 - 21:12

    Attje:

    Hoi hoi

    Leuke vehalen Susan , geniet ervan
    We blijven je volgen , het is hier nu ook weer zomer......

    Leafs ût Turns

  • 20 Mei 2011 - 12:59

    Beppe:

    Ben bij Frans op zijn verjaardag in Turns.
    Attje laat de site zien waar jij je verhalen op schrijft.
    Wat heb je al veel onder nomen, denk veel aan je .
    Pas goed op je zelf liefs beppe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Westport

Mijn eerste reis

Werken en rondreizen in het schijnbaar prachtige Nieuw-Zeeland!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Laos

29 December 2015

Cambodja

13 December 2015

Beautiful Myanmar

28 November 2015

Goodbye Thailand

12 November 2015

In the jungle
Susanne

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 30357

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 29 Februari 2016

Backpacken Door Azie

04 Mei 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: