Goobye North Island, Hello South Island! - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu Goobye North Island, Hello South Island! - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu

Goobye North Island, Hello South Island!

Door: susanneslot

Blijf op de hoogte en volg Susanne

15 Mei 2011 | Nieuw Zeeland, Nelson

Vandaag een verhaaltje vanuit Nelson!
Dit is een plaats waar ik drie dagen zal blijven, ik heb afscheid genomen van mijn groep en ben weer alleen verder gegaan, heerlijk! Me, myself an I !!
Ik had vanmorgen mijn wandelschoenen en legging aangedaan, mijn tas ingepakt en mijn camera opgeladen voor een mooie wandeltoch door de bergen, helaas ik stond klaar en het begon te regenen, nu ik dit verhaal binnen zit te typen schijnt buiten de zon alweer volop, of course!!

Gisteren aangekomen op het zuidereiland na een lange boottocht van 4 uren, dit eiland is duidelijk mooier dan het noordereiland, als ik dacht dat het niet mooier kon worden dan wat ik al heb gezien.....


  • 15 Mei 2011 - 07:28

    Oma:

    Suus, dus geen wilde dingen meer meegemaakt na de 10de .en weer op je zelf en openstaand voor nieuwe mensen en weer een nieuwe omgeving.
    Helemaal leuk .
    GENIETEN dus .
    Kus Opa en Oma

  • 15 Mei 2011 - 07:52

    Fokje:

    Fijn weer wat van je horen. We hadden natuurlijk al zoveel enthousiaste verhalen met je beleeft, en toen werd het plotseling rustig. Zo'n groep is wel gezellig natuurlijk, maar je wens was ook "me, myself and I. Goed van je. Nou heel veel plezier op het zuidelijk eiland en we blijven je volgen hoor. Dikke kus van ons. Piet en Fokje

  • 15 Mei 2011 - 09:04

    Kitty:

    ..je hebt plezier, zo te lezen..!! Lekker van genieten. Heb je behoefte aan een gezelschap, komen die wel weer op je pad. Wel weer een foto plaatsen....

  • 15 Mei 2011 - 11:23

    Enny:

    En gelukkig weer een bericht van Suus!! Na een paar dagen van stilte. jammer van die regen, maar de foto's hebben we nog tegoed hoop ik. Je zal er na het typen van dit verhaal er nog wel op uit zijn gegaan. Blij te lezen dat je het naar je zin hebt en het nog steeds mooier kan! Hier is het inmiddels ook weer frisser en hebben we ook regen gehad. Ben afgelopen woensdag met Jildou en Annetta naar Marco Borsato geweest, dit was super!! Kristl in het voorprogramma en Lange Frans en Ben Saunders als gasten!!!! Dus ik maak ook wat mee! Hetzij iets minder spectaculair. Hee Suus heel veel plezier in Nelson en op je verdere bestemmingen. wij reizen met je mee!
    Dikke tut uit Balk.

  • 15 Mei 2011 - 16:58

    Boudien:

    he susen wat maak jij wat mee he. Knap van je dat je afscheid genomen hebt van de groep en alweer alleen verder bent gegaan. Ajax is landskampioen geworden dus je broer ook blij. he meid veel plezier en we houden kontakt p.s we zien weer uit naar je volgende bericht. tot gauw liefs hugo en boudien

  • 15 Mei 2011 - 19:54

    Ytsje:

    Heeeeej Suus!!

    Wat al een avonturen!! super om je zo te volgen.. Ik mail je binnenkort wel even.
    Heel veel plezier daar!!!!

    xx Ytsje

  • 16 Mei 2011 - 12:17

    Margreet:

    hee suus!
    Echt sa intressant om te lessen wast dust en wast nog fan plan bist te dwaan!
    Echt, mijn jaloezie gevoelens wurde steeds heftiger nei it lessen fan dyn ferhalen!!
    Geniet der fan..
    Xx

  • 16 Mei 2011 - 19:33

    Silvia:

    Net terug van verjaardag skoanmem. En eerste weekend met de boot weg. Erg knus binnen in de boot. Regen op ons nieuwe boottent en kachel op hoog. Ook wel knus. Maar wij beperken ons tot de fluesen. Jij hebt wel een andere omgeving met jou bootreis! Heb je al schapen geschoren? Of zit je nog ruim in je geld? Heel veel genieten maar weer. Liefs Jarig en Silvia

  • 17 Mei 2011 - 08:08

    Piet:

    Heee SoesMoes,
    Lees weinig van je de laatste dagen, is een goed teken.
    Ik maak er uit op dat je je vermaakt en leuke dingen beleefd.
    Tot horensschrijfslezen,

    Ps??
    Welk moment van de dag zit je op Skype, nederlandse tijd??
    groetjes, heel veel lol daar,

    Piet

  • 17 Mei 2011 - 13:26

    Wyts:

    Klasse Suus! Na al je avonturen op de noordelijke helft geloof ik ook zeker dat het goed komt op het zuidelijk deel...Kan het nog mooier? Ik ben heel benieuwd naar de volgende foto's!

    Veel plezier met me, myself and I :-).

    Dikke tùt

  • 17 Mei 2011 - 18:27

    Monique:

    Lieve Suus,

    Helemaal,helemaal super om dit allemaal te lezen en je zo te kunnen volgen. Wat kun je veel beleven in zo'n korte tijd he. Vind het heel stoer van je dat je dit allemaal onderneemt, maar dat wist je al...Kan alleen maar zeggen: Sla alle geweldige ervaringen in je koppie op, dan heb je er je hele leven nog plezier van!
    Suus, geniet van alles en ga zo door!!!

  • 17 Mei 2011 - 18:29

    Monique:

    Oh ja, natuurlijk ook de groetjes van Marnix

  • 18 Mei 2011 - 06:58

    Jantsje:

    heeeee suuske
    wat een verhalen en avonturen super
    fijn om te lezen dat het allemaal goed met je gaat!! veel plezier in het zuidelijke deel en ik wacht met smacht op de nieuwe foto's:) we smse hele dikke tut :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Nelson

Mijn eerste reis

Werken en rondreizen in het schijnbaar prachtige Nieuw-Zeeland!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Laos

29 December 2015

Cambodja

13 December 2015

Beautiful Myanmar

28 November 2015

Goodbye Thailand

12 November 2015

In the jungle
Susanne

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 30356

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 29 Februari 2016

Backpacken Door Azie

04 Mei 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: