WOOOHOOOOO!!!! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu WOOOHOOOOO!!!! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu

WOOOHOOOOO!!!!

Door: susanneslot

Blijf op de hoogte en volg Susanne

10 Mei 2011 | Nieuw Zeeland, Taupo

These were just two crazy days!!

Laten we bij het begin beginnen:)
Gister vertrokken met de kiwibus, het is een hele leuke en internationale groep, we zijn met zo'n 20 jongeren! Als eerst vertrokken naar Taupo, onderweg even gestopt in een avonturenpark en hier samen met een Duits meisje de SWOOP gedaan, dit betekent dat je samen in een soort van slaapzak ligt, omhoog getakelt wordt, en van 50m wordt gelanceerd! Erg leuk!! Ik was zenuwactig en angstig, maar wat er daarna is gebeurd laat mij de SWOOP makkelijk vergeten! Nieuwsgierig?....

'S middags aangekomen in Waitomo, en hier gelijk de grotten in gedoken, wij werden in een wetsuit gehezen en moesten als eerst 50m alleen naar beneden abseilen, in een grot van nog geen meter breed!! Logisch dat ik en my ass eens klem kwamen te zitten. Het was een geweldige tocht met tokkelen, zwemmen, kruipen en klimmen!

Toen wij gisteravond afgepeigerd en koud terug kwamen hebben we een douche genomen en zijn wij met zijn allen een biertje gaan drinken in een pub.

Vanmorgen vroeg vertrokken richting Taupo, een geweldige reis door een uitgestorven gebied met eens in de zoveel tijd een verlaten benzine station langs de weg.
Gedurende deze reis hebben wij overweldigende watervallen gezien, really great!

Toen wij in Taupo aankwamen zijn wij gelijk naar 'the place to be' gegaan, and this place was the place of; SKYDIVING!!!!!!

Just can't believe I really did it!!

Wie had ooit gedacht dat uit een vliegtuig springen zo geweldig kon zijn! Ik ga er niks over vertellen want ik kan het gewoon niet beschrijven, bekijk de foto's en als ik thuis kom de complete film!! So Amazing!!!!

  • 10 Mei 2011 - 08:47

    Oma:

    Ik dacht, je gaat daar aan het werk en dan rondreizen maar tot nu toe zijn het overlevings tochten Wat geweldig.
    Is het gezeldschap waar je nu mee reist zo,n beetje van dezelfde leeftijd?? en verschillende Nationaliteiten??Wat kan een mens niet allemaal meemaken in een paar dagen.
    We kijken alweer uit naar je volgende avonturen .
    Liefs Opa en Oma

  • 10 Mei 2011 - 09:02

    Nellie:

    Wouw Suus!
    Wat geweldig, die foto's en je belevenissen, lijkt me idd moeilijk te beschrijven.
    Ik blijf je volgen,
    veel plezier
    liefs Nellie

  • 10 Mei 2011 - 09:05

    Marieke:

    wow, geweldig.... ben Jaloers op je Sky-dive!!!!!!!!!!!!

  • 10 Mei 2011 - 09:30

    Kitty:

    ........ohhhhhhh, Susanne.....wat 'n lef...!!!!Super, maar je bent nopg niet eens een week weg..!!? Je moet wel weer veilig thuis komen hoor!!!
    Liefs Kitty

  • 10 Mei 2011 - 11:31

    Enny:

    Jee wat een avonturen nu al!! Ik vind het zo gezellig je reisverslagen te lezen. Het eerste wat ik doe als ik thuiskom is kijken of je al weer geschreven hebt. Ben zeer benieuwd naar je volgende belevenissen. Zondag Beppedag was erg gezellig, heerlijk bij Frans en Attje in de tuin gezeten, lekker verzorgd met hapjes en drankjes door Boudien en Hugo!!! He Suus veel plezier en tot je volgende avontuur. Tut Enny

  • 10 Mei 2011 - 11:42

    Papa:

    Dit is toch niet best. Of eigenlijk wel natuurlijk. We moeten maar ffff afspreken dat ik je daar op kom zoeken. Ga ik ook mee doen met al deze te gekke dingen waar ik tot nu toe nog nooit aan toe gekomen ben. Ik snap nu ook dat je dit 's morgens om 6.00 Nederlandse tijd moet SMS'sen. Dit moet je natuurlijk direct kwijt aan je vader.
    Denk erom, er is nog niet eens één week om van de stuk of 12 die je te gaan hebt. Er moeten nog wel avonturen overblijven!!!

    Blijf genieten!!!

    xxxxxxxx Papa

  • 10 Mei 2011 - 12:39

    Fokje:

    Kind wat een avontuur!!!! Wat geweldig dat je dit allemaal mag beleven. Net als Enny kijk ik iedere dag of je weer zo'n enthousiast verhaal hebt. Kan het nu nog spannender worden?? Ben blij dat je het zo super hebt. Die sky-dive zeg!!!
    amazing!!! Super ook om met een groep op pad te zijn, zitten altijd wel leuke mensen tussen. Nou genieten maar weer, hoewel we dat niet hoeven te zeggen..... Je doet het al met volle teugen. maar meis, dit pakken ze je nooit meer af.....

    dikke kus en ik wacht op de volgende belevenissen

  • 10 Mei 2011 - 13:49

    Anja Bouma:

    Wat een belevenissen! Lekker genieten meid! Als je vader, je ouders je komen opzoeken, dan wil ik wel mee! hihi.

    liefs Anja

  • 10 Mei 2011 - 15:47

    Silvia:

    famke, durf ik nu niet meer te zeggen. Bereisde vrouw. Wat geweldig wat je allemaal al meemaakt in korte tijd. Wat dapper en wat een lef. Foto's zien er fantastisch uit. Enny maakte mij attent op de mail en zie daar: hier ben ik dan ook. Veel genieten en tot horens. Liefs: dyn lytste tonte

  • 10 Mei 2011 - 16:55

    Harald:

    Hoi super suus,wat doe jij veel dingen die ik niet durf jij bent echt super suus.we wensen je veel plezier toe in down under oja a kiwi is a fucking bird that can,t fly dat is een australisch gezegde veel liefs van ons.

  • 11 Mei 2011 - 06:44

    Monique:

    Wat dacht je Susanne, the sky is the limed. Wat ik doe....doe ik gelijk goed. Kanjer, stoer wijf.
    Enjoy enjoy enjoy...
    Liefs M x

  • 11 Mei 2011 - 08:27

    Mamma:

    he kanjer je hebt inderdaad niets teveel gezegd wat stoer!!!
    jammer dat t geluid niet werkte maar zo konden we elkaar toch zien en spreken ga lekker genieten en kijk uit naar de volgende foto"s
    dikke tut

  • 11 Mei 2011 - 11:27

    Wyts:

    Hé Suus,

    Nou......Dan hoor je zo via Jochem dat het wel goed gaat, ondanks de brand in het hotel en de koffie waarmee je de tuin kunt ophogen maar dat was voordat hij me het adres van je site gaf...

    Wat een gave avonturen heb je al meegemaakt; abseilen, SWOOP-en(?) en gewoon even skydiven! Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier zo tussen het pieken voor de baas door toch wel een tikkeltje jaloers ben op deze verhalen ;-).

    Het doet me in ieder geval heel goed om te lezen dat je het helemaal naar je zin hebt; vooral doorgaan en geniet ervan! Vanuit het mooie IJlst doe ik net alsof ik er een beetje bij ben (of je het nou leuk vindt of niet..).

    Have fun en een dikke tùt op dyn snùt!

    Auke & Wyts

  • 11 Mei 2011 - 13:27

    Piet:

    Hee Soes,

    Elke dag ff kijken hoe het je vergaat.
    Dat ik in het begin hoorde dat je weg zou gaan voor zoveel weken, schrok ik wel.
    Nu begrijp ik waarom.
    Kan me er volledig in vinden zo als jij dat ervaart, lol maken, avonturen, beleven, meemaken, doen,
    helemaal super.
    Kijk alweer uit naar je nieuwe belevenissen, vermaak je maar,beleef het, maar zorg dat je over een aantal weken weer heelhuids en gezond weerom komt,

    Groetjes uit Heemskerk

  • 11 Mei 2011 - 15:43

    Sjack En Nely:

    Hoi Susanne
    Wat een avonturen in z'n korte tijd.
    Superleuk om je verhalen te lezen en de foto's te zien die erbij horen.
    Je kan wel schrijfster worden.
    We blijven je volgen.
    Dikke kus van ons.

  • 12 Mei 2011 - 16:08

    Antje:

    Heee Suus!
    Wat leuk om dit allemaal te lezen!! Lekker reizen en genieten van de dingen die je daar allemaal op je afkomen. Super hoor!! Straks maar een keer werken :) haha..
    Wees voorzichtig en blijf genieten!!
    X Antje

  • 12 Mei 2011 - 18:03

    Boudien:

    he lieve Suus eindelijk wat van mij, wat een leuke verhalen ik ga je op de voet volgen ha ha liefs van mij.

  • 12 Mei 2011 - 19:55

    Berber En Martijn:

    Haai Suus!

    Wat een leuke verhalen heb je op je site staan, wat maak jij wat mee!
    Heel veel plezier met alles, en wij blijven zo mooi op de hoogte, leuk!

    xxx

  • 13 Mei 2011 - 08:08

    Martha:

    Hi Susanne,

    WOW! Klinkt goed allemaal! Ik was even benieuwd hoe het met je gaat down under. Ben blij om te lezen dat het goed met je gaat en dat je het zo ontzettend naar je zin hebt. Je was van te voren toch best een beetje zenuwachtig hé?

    Nou meid, geniet er van! Ik blijf je volgen!

    Liefs,
    Martha

  • 13 Mei 2011 - 09:08

    Joke:

    Wouw Susanne !

    Door de nachtdiensten had ik even niet op de site gekeken, maar wat ik nu allemaal lees en zie , echt te wauw man!
    Wat geweldig voor je dat je nu al zoveel avonturen meemaakt. En dat skydiven was altijd nog een wens van mij , jij hebt het geflikt, ik kom er w.s niet meer aan toe [te oud hi hi!]
    Wij gaan zondag met de fam P uit ijlst 9 dagen naar schotland, dus weet niet of ik je dan nog kan volgen, maar kijk bij terugkomst uit naar je verhalen.
    Blijf genieten , en hopelijk is je rugzak groot genoeg om al die avonturen op te slaan! dikke tuut van Joke en Klaas

  • 14 Mei 2011 - 08:24

    Oma:

    Het is hier inmiddels zaterdag de 14de mei en sinds 10 mei niets meer van je vernomen HET IS TOCH NIET SAAi AAN HET WORDEN????
    lIEFS EN EEN DIKKE KUS Opa en Oma

  • 15 Mei 2011 - 19:22

    Aleida:

    Heey Suus..

    Leuke reisverhalen, leuk om zo te lezen wat je allemaal al hebt gedaan,
    Maar geweldige foto's!!

    Veel plezier

    Liefss. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Taupo

Mijn eerste reis

Werken en rondreizen in het schijnbaar prachtige Nieuw-Zeeland!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Laos

29 December 2015

Cambodja

13 December 2015

Beautiful Myanmar

28 November 2015

Goodbye Thailand

12 November 2015

In the jungle
Susanne

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 30350

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 29 Februari 2016

Backpacken Door Azie

04 Mei 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: