What is that smell?!? - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu What is that smell?!? - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu

What is that smell?!?

Door: susanneslot

Blijf op de hoogte en volg Susanne

08 Mei 2011 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Ik zou vandaag met May verder gaan reizen, dit liep even anders, dat is een lang verhaal. Ik ben nu alleen in een bus naar Rotorua afgereisd, dit was een trip van 5 uren, het lijkt lang, maar ik heb zo genoten van wat er allemaal was te zien! Zoveel mooie bomen en bergen, het is onvoorstelbaar!
Toen ik in Rotorua aankwam werd ik gelijk beroerd van de vieze lucht die daar hing, hier was ik op voorbereid. Rotorua is bekend om het geothermische gebied, dit is een prachtig gezicht maar het stinkt naar rotte eieren en zwavel. Ik heb met mijzelf een wandeling gemaakt door dat park, overal waren van die kleine geothermische vijvertjes, helder blauw en groen water waar heel veel stoom vanaf komt!

Ik heb mij ingeschreven bij de Kiwi Experience, hier kan ik mee touren door het hele land wanneer ik wil, morgen start ik. Ik ben zeer benieuwd, so excited!! Ik zie hier zoveel en ik maak zoveel mee, ik ben hier nog maar een paar dagen maar ik kan nu al niet wachten om alles met iedereen te delen!

Dit was weer even een little update, ik hoop van de week nog eens wat erop te zetten!

Cheers!

  • 08 Mei 2011 - 09:11

    Kitty:

    He Suus.....je deelt het nu al hoor!!!
    Schrijf maar gewoon lekker door.....
    Hartstikke leuk om te lezen waar je bent en heengaat!! SUPER!!
    XX Kitty

  • 08 Mei 2011 - 09:30

    Oma En Opa:

    Dit is al erg leuk om te lezen. Heb je May in het vliegtuig ontmoet ?? De foto's zijn ook leuk. Genieten maar lekker Susanne.

  • 08 Mei 2011 - 11:40

    Piet:

    Heeee Susanne,

    Je geniet al behoorlijk op deze nu nog korte termijn ,

    geniet van de natuur en het land,
    Zijn de mensen die je meemaakt een beetje vriendelijk,

    groetjes uit een zonnig Heemskerk,

    Fokje en ik, Piet,

  • 08 Mei 2011 - 11:45

    Nellie:

    Hi Suus!

    ik geniet helemaal mee met je belevenissen en verhalen, echt genieten.
    ben zeer benieuwd naar je kiwi experience.

    veel plezier liefs Nellie

  • 08 Mei 2011 - 12:52

    Enny:

    Hoi Suus, blij dat je het zo naar je zin hebt! Ook erg gezellig om je zo te volgen.Hoop dat je heel veel kans krijgt om te schrijven. Wij waren met de boot weg het weekend, mooi weer maar hele harde wind.Dus onze terugreis was ook een avontuur!! Straks naar Tirns: Beppedei, jammer jou daar niet te zien,maar we houden je in de gaten! He veel plezier en tot later!!!!!!!!!! Tut Enny

  • 08 Mei 2011 - 19:05

    Marije:

    Heey Suus!

    Mooi dat je goed bent aangekomen, leuke verhalen. De eerste dagen zijn al om niet te vergeten. Mooi dat je het zo naar je zin hebt, en al andere mensen hebt ontmoet.

  • 09 Mei 2011 - 14:45

    Attje En Fam:


    Hoi Suzan

    Ik was je vergeten een kaarje te sturen , om je heeel veel plezier toe te wensen , maar zo kan het ook.
    We zullen regelmatig je verhalen lezen.........Liefs uit Turns.
    En genieten.................

  • 09 Mei 2011 - 17:40

    Piet:

    heee Soes,Hoes??

    lekker weer daar aan de andere kant van de plas??
    Hier in Heemskerk, heeft het tussen de middag licht gespetterd, maar niet noemens waardig.
    Alles okee hier, gisteren in Tirns geweest, was wel gezellig, maar helaas, jij was er niet, moeten we andere keer maar inhalen.
    Succes in de strooptocht, ikhoor je wel weer,
    Groetjes van mij en natuurlijk ook Fokje, doegie, tot horens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Mijn eerste reis

Werken en rondreizen in het schijnbaar prachtige Nieuw-Zeeland!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Laos

29 December 2015

Cambodja

13 December 2015

Beautiful Myanmar

28 November 2015

Goodbye Thailand

12 November 2015

In the jungle
Susanne

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 30353

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 29 Februari 2016

Backpacken Door Azie

04 Mei 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: