Susan Slot arrived New Zealand; Auckland! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu Susan Slot arrived New Zealand; Auckland! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu

Susan Slot arrived New Zealand; Auckland!

Door: susanneslot

Blijf op de hoogte en volg Susanne

07 Mei 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een heeele lange reis dan eindelijk aangekomen in het hostel, ik had niet veel verwacht maar zo klein en vies had ik ook niet verwacht! Maar zoals ze hier zeggen; " I don't give a shit!"
Ik slaap met twee Franse jongens en een Canadees meisje hutje mutje op een kamer zonder raam, erg warm en benauwd. Toch is het wel heel gezellig en rollen de engelse woorden mijn mond uit!
Toen ik aankwam heb ik eerst samen met een hele leuke meid; Susanne Slot from the Netherlands een pizza gegeten! Heel gezellig :P
De nacht was zwaar, er was twee keer brand in het gebouw waardoor wij eruit moesten, het was een chaos, Slapen kwam er eigenlijk niet van.
Vanmorgen een heerlijke koude/lauwe douche gehad, daarna tijdens het roken van een sigaretje ( dat stoppen zit er nog niet in) ontmoette ik May, uit Washington DC. samen gaan wij morgen verder reizen, zij heeft een tent en ik mijn slaapzak, let the adventure begin!

Daarna ben ik alleen op pad gegaan, even een goedkoop ontbijtje bij een cafe; een bakje koffie waarvan je wel MOET rennen naar de wc, en een toast vol met pitten en rozijnen!Heerlijk!:P
Zonet in de Sky Tower geweest, een prachtig uitzicht over de hele stad, eilanden en de vulkanen. En tijdens mijn wandeling in het park raakte ik aan de praat met een vrouw die was on tour met Andre Rieu! Jawel! Erg leuk om met haar te kletsen, en ze zegt dat Andre een hele leuke maar rare man is! hahahaa..
Ook is het voor mij erg wennen dat men hier links rijdt, niet heel vreemd is dus dat ik al een paar 'bijna botsingen' heb gehad aangezien ik automatisch tegen de richting in loop op de stoep!

Zoals ik al zei gaan May en ik morgen samen verder reizen richting Rotarua, zij heeft net als ik geen plan en is heerlijk ' easy going '!

Kortom, ik heb het super naar mijn zijn, wel een vreemd gevoel zo aan de andere kant van de wereld maar wel ontzettend cool!!

** Wat leuk om nu al die reacties te hebben! Erg leuk om te lezen! ( Su leuk!:P )

  • 07 Mei 2011 - 06:33

    Dirk:

    Ok so now im officially jealous!! haha..

    Great to see you having so much fun already! and ofcourse meeting so many people too, in just 1 day!
    I'll be following you, and cant wait for the next report!:D

    big hug and kisses, your brother!

    oh yea thought i'd go english again.. just like we did when i was in the US!
    but i gotta admit.. my english is getting a bit rusty! :(

  • 07 Mei 2011 - 07:13

    Fokje:

    Nou ook ik ben wel jaloers hoor. Wat een avontuur nu al en dan moet het "echte" ontdekken nog beginnen. Super dat je ook al meteen iemand hebt ontmoet die met dezelfde intentie is vertrokken als jij.
    Have fun en wij blijven je volgen.
    Dikke knuf uit Heemskerk

  • 07 Mei 2011 - 07:34

    Sandra:

    Heyyyy Suuske,

    Jaaaah, je bent gelukkig veilig aangekomen! Viel de reis ook tegen?

    Ben trouwens nu al jaloers op je hoor! hahahaha!

    Heb me net al even aangemeld voor een mailtje wanneer er weer een nieuw verhaal van je opstaat. Dus zal je goed blijven volgen! ;-)

    Have fun!

    Tut Sandra

  • 07 Mei 2011 - 09:45

    Elbrich:

    Suuuske.. =)
    Wat leuk, zo snel al een verhaaltje en foto's..!
    Fijn dat je zo snel al leuke mensen ontmoet, wel su gezellig..!

    Ben benieuwd naar je volgende verhaal.. Veeeeeel plezier!

    Xx El.

  • 07 Mei 2011 - 09:46

    Elbrich:

    Oh trouwens, we zijn allemaal wel strontjaloers op jou, maar het is hier 25 graden en volop zon..
    Aan het icoontje hier links op de site te zien, kun jij daar dan weer jaloers op zijn :-P

  • 07 Mei 2011 - 12:58

    Nellie:

    Wouw suus!
    echt geweldig, helemaal in Auckland!
    Nu al veel belevenissen, thats just the beginning.

    had niet anders verwacht, dat je snel mensen zou vinden, om mee op te trekken.
    ben zeer benieuwd naar je volgende verhalen!

    volop genieten meis!
    liefs Nellie xxx


  • 07 Mei 2011 - 13:27

    Margreet:

    haa suus,
    Wat super om te lessen sis,
    myn reiske is goed gien, en ha it ek super leuk han!

    Wat gesellich sa'n famke bij it pizza iten.. Allinich der op bin ik al jaloers, haha..

    Blieuw dij folgjen!
    Xx

  • 07 Mei 2011 - 13:34

    Kitty:

    Hoi Suus. Eindelijk heb ik het voor elkaar. Ik zocht deze site via 'Google' en dat ging niet. Maar via Nellie kwam het goed... better let as net....
    Al een beetje vd reis (en de gebroken nacht ivm brandjes) bijgekomen?
    Leuk dat je al kontakt hebt gemaakt met verschillende leute..kun je gezellig samen reizen enz.
    Nou, Suus....ik kijk uit naar al jouw mooie belevenissen....!!!! Ontzetttend veel plezier en een dikke tut

    XXX Kitty
    Wat super op deze manier...!!!

  • 07 Mei 2011 - 15:11

    Martin En Marieke:

    He suus, had de plannen al vernomen van pa en ma, maar wat ontzettend gaaf dat je dit doet en durft!!! hopen dat je wat leuke gezellige mensen treft, geniet ervan joh!

    liefs martin en marieke

  • 07 Mei 2011 - 15:54

    Anja Bouma:

    Hey Suusje!

    Ik sluit mij aan bij M&M...
    Wat leuk om je eerste verhaal te lezen en ik blijf je volgen!
    Genietse!

    xxx Anja

  • 10 Mei 2011 - 07:34

    Monique Wiersma :

    Eey Susanne, wat leuk om zo met jouw mee te mogen reizen daar in ver weggie New Sealand. Geweldig, ik ga en blijf je volgen. Geniet er van meid.
    Lieve groeten Monique & Goffe Surhuizum

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Werken en rondreizen in het schijnbaar prachtige Nieuw-Zeeland!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Laos

29 December 2015

Cambodja

13 December 2015

Beautiful Myanmar

28 November 2015

Goodbye Thailand

12 November 2015

In the jungle
Susanne

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 30357

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 29 Februari 2016

Backpacken Door Azie

04 Mei 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: