Time flies... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu Time flies... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu

Time flies...

Door: susanneslot

Blijf op de hoogte en volg Susanne

30 Juli 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na mijn christelijke boerderij avontuur ben ik weer alleen verder gegaan! Ik ben nog een klein weekje op een andere boerderij geweest, dit was helaas geen succes en ben dan ook eerder vertrokken, dit vond ik wel erg jammer maar ik was blij dat ik hier weg was! Daarna heb ik mijn kleren weer uitgetrokken om te gaan reizen met The Nakedbus langs de kust hihi, ( haha de Nakedbus is niet echt naakt, de bus heet alleen maar zo ).
Ik heb een aantal prachtige wandelingen gemaakt en nog meer gezien! Gisteren ben ik naar Cape Reinga geweest, dit is het puntje van het noorden waar de Pacific en the Tasman Sea elkaar kruisen, een prachtig gezicht!
Voor de rest heb ik het vooral rustig aan gedaan om toch een beetje aan het idee te wennen dat het echt bijna voorbij is..

En nu zit hier ik dan weer, op dezelfde stoel in hetzelfde hostel als 3 maanden geleden wanneer ik mij een groentje en een tourist voelde, totaal geen idee had wat mij te wachten stond en klagend over het vieze en stinkende hostel..
Nu 3 maanden later heb ik meer dingen meegemaakt dan ik ooit had kunnen denken, kan ik overal slapen zonder klagen en voel ik mij thuis in het reizigersleven.

Het blijft een gek idee dat ik dinsdag alweer naar huis vlieg, het lijkt allemaal zo kort geleden!

Dit is dan ook mijn laatste verhaaltje en ik moet zeggen dat ik het echt super vond om steeds de reacties te lezen!

Thanks!!

  • 30 Juli 2011 - 08:55

    Anja Bouma:

    Jeeeeej, met het laatste verhaaltje ben ik nu de eerste die iets mag schrijven!
    Ja nog een paar dagen, dan ben je alweer terug in Fryslân, tijd is snel gegaan... Maar super dat je er wel een mooie tijd achter de rug hebt! Er zal straks nog lang over je belevenissen nagepraat worden. Ik wens je nog een paar plezierige dagen en alvast een goede reis terug naar huis!
    Tot in de Sneekweek!?

    liefs Anja

  • 30 Juli 2011 - 09:00

    Kitty:

    ...oh wat een prachtige foto's (weer).
    Ja...ik dacht ook al "The Nakes Bus" ha ha. Ik ben zo benieuwd naar je live-verslag !!
    ............het zit er voor je op..zal wennen zijn !!? Maaar ik vindt het wel weer tijd om je een DIKKE knuffel (live) te kunnen geven..
    Goede reis toegewenst !!
    Liefs Kitty

  • 30 Juli 2011 - 09:05

    Fokje:

    Hoi Lieve Suus,

    Wat heb je veel beleefd he in zo'n korte tijd. En wat een prachtige foto's heb je al laten zien. Ben erg nieuwsgierig naar de rest van de foto's.
    Wij vonden het fantastisch om met je mee te reizen. Je hebt ons meegenomen naar een prachtige wereld, waar wij misschien nooit komen!!

    Wat een perfect afscheid van je tienerjaren!!!
    Rust maar lekker uit en geniet nog van de laatste dagen in Auckland. Het weer hier in Nederland is niet veel beter en warmer dan bij jou daar. Maar wanneer je weer thuis komt zal het zeker veel beter zijn. De weergoden hebben vast gewacht tot jij weer bijna thuis bent, want komende week wordt het echt zomer hier.

    Wij wensen jou een hele goeie terugreis en tot donderdag....

    dikke tút

    Piet en Fokje

  • 30 Juli 2011 - 10:26

    Froukje:

    Hey leave Suus!

    Wat gaat het ook snel. De maanden vliegen om....

    Ik zie er naar uit om je weer te zien want heb je stiekum toch wel een beetje gemist!!!

    Goede reis terug!

    Liefs en dikke x Froukje

  • 30 Juli 2011 - 18:28

    Enny:

    Hoi Suus, dus weer eindigen bij het begin! En wat je dan veranderd bent qua accepteren van dingen in 3 maanden tijd. En wat kun je veel beleven en zien in diezelfde tijd! We hebben genoten van je verslagen en foto's en horen je binnenkort graag zelf vertellen!! He meid een goede reis terug, hopen dat je gezellige medereizigers treft. We zien je snel!! Dikke tut Harald en Enny

  • 31 Juli 2011 - 11:13

    Boudien:

    he susen ja wat gaat de tijd snel he. jeetje wat heb jij wat meegemaakt zeg ik vind het echt fantastisch voor je wat je allemaal beleeft hebt. geniet nog even van je laatste dagen daar. jammer dat ik er niet ben donderdag maar zo gauw we in nederland zijn kom ik langs. He meid een hele goede reis en tot gauw liefs van mij.

  • 31 Juli 2011 - 19:48

    Silvia:

    Hoi Susanne, de tijd vliegt voorbij. Ook voor ons want ik kom net terug van 4 weken op de boot. Begin morgen weer te werken. Ik wens je een hele goede terugreis. Je hebt je leven enorm verrijkt om zo'n mooie ervaring op te doen. Dit nemen ze je niet meer af. En petje af voor wat je allemaal hebt gedurft. We kletsen binnekort wel weer bij.
    Liefs Jarig en silvia

  • 31 Juli 2011 - 20:47

    Klaas En Joke:

    Ha wereldreizigster Susanne !

    Bedankt voor je mooie verhalen en foto's, leuk om zo een beetje met je mee te reizen.
    En........wat een geweldige ervaringen heb je in je rugzak !! wauw dat heb je hem maar mooi geflikt ! Super !

    Een hele goede reis terug gewenst, en alvast wel thuis !
    Liefs van Joke en Klaas

  • 01 Augustus 2011 - 19:55

    Sandra:

    Heyyy Suuske!

    Nog even en dan is het echt voorbij!!!!! Zal straks voor jou wel weer enorm wennen zijn! Ik weet wel 1000% zeker dat je terug kunt kijken op een top tijd!!!!!! Hoop niet dat je de smaak te pakken hebt en binnenkort weer naar verweggistan vertrekt! hahaha.
    Goeie reis toegewenst en oant snel!!!!

    Dikke tut!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Werken en rondreizen in het schijnbaar prachtige Nieuw-Zeeland!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Laos

29 December 2015

Cambodja

13 December 2015

Beautiful Myanmar

28 November 2015

Goodbye Thailand

12 November 2015

In the jungle
Susanne

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 994
Totaal aantal bezoekers 30334

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 29 Februari 2016

Backpacken Door Azie

04 Mei 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: