Here I go again on my own - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu Here I go again on my own - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Susanne Slot - WaarBenJij.nu

Here I go again on my own

Door: susanneslot

Blijf op de hoogte en volg Susanne

25 Juni 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ik zou heel graag weer een verhaal hebben over dat ik van een brug of uit een vliegtuig gesprongen ben, helaas heb ik dit niet.. De laatste weekjes waren in dat opzicht een tikkeltje saaier.
Na een lange tijd samen met Lindsay gereisd te hebben, heb ik helaas deze week afscheid van haar moeten nemen aangezien zij bijna richting huis gaat. Dit wil dus zeggen dat ik het weer met mijzelf moet redden, alleen alleen.. Waar ik natuurlijk geen moeite mee heb, ik begin mijzelf steeds leuker te vinden! Haha

Ik ben alweer bijna een week in Wellington op het noordereiland, mijn laatste bestemming op het zuidereiland was het prachtige Kaikoura, dit ligt aan de kust, onze kamer was dan ook letterlijk aan zee, erg mooi! Kaikoura staat bekend om de dolfins, wales en seals! Ik heb het helaas alleen met de seals moeten doen, maar ja die kennen wij allemaal wel.

Hier in Wellington heeft het alleen nog maar geregend waardoor ik buiten gezellige etentjes en wijntjes drinken met Lindsay weinig dingen heb kunnen doen, ik ben voornamelijk aan het chillaxen met een boek (ja ja) en leuke films!
Maandag maak ik een lange reis richting Taranaki, hier ga ik voor een weekje op de boerderij werken, ik ben erg benieuwd hoe mij dit zal staan. En als alles doorgaat ( en het staat mij goed) ga ik daarna voor een aantal dagen naar een andere boerderij. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!

  • 25 Juni 2011 - 08:13

    Kitty:

    Gelukkig, je bent er nog/weer......Ik maakte mij al zorgen !? Zolang (voor jouw doen) niets van je gehoord.
    Maar je vermaakt je nog wel!! Je ontmoet wel weer een "nieuwe Lindsay"!?
    Wanneer je alleen reist, zoals je inmiddels weet, kom je '''de hele wereld tegen"".....
    Suus blijf genieten en tot schrijfs !!!!!
    Dikke tut Kitty

  • 25 Juni 2011 - 09:24

    Fokje:

    Hallo lieve meid, gezellig weer wat van je te lezen. Ja het is natuurlijk zo dat wanneer je iedere dag van een brug of uit een vliegtuig springt, dat ook gaat wennen en jij wil allemaal nieuwe dingen beleven. Daaronder hoort natuurlijk ook boeklezen haha. Jammer dat het weer daar zo "sútterig" is. Werken op een boerderij is ook weer heel wat anders dan je ooit gedaan hebt. Ben benieuwd wat je daar moet doen. Misschien is je nieuwe passie straks schapen scheren of geiten melken!!!

    Toen je weg ging dachten we dat 3 maanden een hele lange tijd was. Nu zit je al weer ruim over de helft. Over 40 dagen kom je al weer terug. Je hebt dus niet zo lang meer tijd om alles in je lonesome te doen. Straks is het weer druk om je heen met familie en vrienden. Daar moet je toch nog lang niet aan denken!!!

    Ik zeg: genieten maar van die koeien, schapen en geiten en natuurlijk van de natuur er omheen. Lieve Susanne, doe de groeten aan me, myzelf and I and.......
    Have fun.

    dikke kus van Piet en Fokje

  • 25 Juni 2011 - 18:21

    Sjack En Nely:

    Hoi Susanne
    Blij weer wat van jou te lezen. Je weet misschien zelf niet hoe leuk wij het vinden om jouw verhalen te lezen. Ook zijn wij natuurlijk zeer benieuwd naar jouw boerenleven. Dus niet weer zo lang wachten hoor!!
    Dikke kus van ons.

  • 26 Juni 2011 - 20:22

    Enny:

    Hoi Suus allereerst heel erg bedankt voor je prachtige kaart, daar heb je veel moeite voor gedaan! Erg leuk, ook dat mijn eerste smsje van jou kwam vond ik geweldig! Heb een erg leuk feestje gehad! Veel kados, Sara op de oprit. Wat kan een mens meer verlangen?! Leuke nieuwe fotos weer. Hoop dat je je weer vermaakt met jezelf en leuk vonden wij je altijd al!! He Suus heel veel succes op de boerderij, ben benieuwd wat je gaat doen, maar dat gaan we ongetwijfeld binnenkort lezen! Veel plezier en tot schrijfs. Dikke tut van Harald en Enny

  • 26 Juni 2011 - 20:29

    Anja Bouma:

    Hey Suus,
    Ik zeg maar zo: geen bericht, is goed bericht. Maar het is inderdaad leuk om weer wat van je te lezen!
    Lekker genieten meid!
    liefs, Anja

  • 27 Juni 2011 - 10:42

    Froukje:

    Leuk weer een berichtje van je!!!

    Aan je foto's te zien ben je heerlijk aan het genieten. Geweldig je hebt het verdient!

    Liefs en dikke tut xxxxxxx


  • 27 Juni 2011 - 19:16

    Silvia:

    Dag leafe Susanne, ik vind het geweldig dat je deze uitdaging ook aangaat. (het boere leven) Mocht het je goed bevallen dan heb ik nog wel een paar strontleazen voor je. Blijf genieten en succes op de boerderie. Ik weet niet of je nog schrijft dat ik kan reageren want wij gaan zaterdag met de boot op vakantie en zitten we zonder internet. Dus alvast heel veel plezier. Dikke kus, Jarig en Silvia

  • 02 Juli 2011 - 10:08

    Attje:

    Susan, leuk om je verhalen steeds te lezen.
    Geniet ervan.

    Leafs ût Turns.

  • 03 Juli 2011 - 08:13

    Martin En Marieke:

    he suusje!!! reageer niet vaak maar lezen wel trouw je verhalen hoor.. wat een geweldige reis maak je en wat zijn we jaloers op alle vette dingen die je gedaan hebt tot nu toe!! tsja en dan moet er nu gewerkt worden natuurlijk... ach lekker ff de handen uit de mouwen op de boerderie ;) meid, geniet er nog van, voor je het weet sta je weer op nederlandse bodem.. liefs m en m

  • 03 Juli 2011 - 12:57

    Hillie En Jochem:

    Groeten en liefs van ons.

  • 06 Juli 2011 - 09:50

    Ytsje:

    Leuk om je verhalen te lezen!!!! Het gaat nu echt snel over 29 dagen ben je al weer thuis:)
    Had je mijn mail nog gekregen?

    xxx

  • 06 Juli 2011 - 14:56

    Joke En Klaas:

    Heeey susanne
    Eindelijk weer eens een berichtje van ons, w.s zit je nu tussen de koeien schapen , of ander vee.
    Ben benieuwd hoe dat je bevalt!
    Ik zie je al zitten met een rode zakdoek op je hoofd, of doen ze dat daar niet.
    ? Nog 29 dagen lees ik, jeeeetje wat gaat dat toch al weer snel zeg !!
    Hier alles z'n gangetje, de zomer wil niet echt komen wisselvallig dus! Maar zie dat het bij jou niet veel beter is.
    Blijf desondanks genieten bij alles wat je nog gaat ondernemen,hoop snel weer wat van je te lezen!!
    Doei Doei Lieve Groeten van Joke en Klaas

  • 06 Juli 2011 - 15:43

    Hilda:

    Rapapa hier hillie.Super dat je het zo geweldig naar je zin hebt,had ook niet anders verwacht. Ontzettend benieuwd naar je verhalen over de boerderie.Veel plezier poppie en blijven genieten. Dikke slik tuut

  • 08 Juli 2011 - 08:10

    Wyts:

    Hé leave Suus,

    Hoe bevalt het als 'boer Harm / Suus' op de boerderij? Zie het al voor me; jij in een stoere overall tussen de koeien en moet nu ik dit zo typ wel een beetje lachen ;-). Hoop dat het je past, wie weet overweeg je straks nog een carrièreswitch?

    Nog een paar weekjes en dan is het zover! Jeetje toen je wegging dacht ik dat duurt nog lang en nu is het al bijna weer zo ver :-)! Geniet van je laatste weken daar en maak er nog wat van! Voor je het weet zit je straks in de trein naar Stavoren of drinken we een biertje op hardzeildag (ook erg leuk hoor!)..

    Have fun en tot snel!

    Dikke sliktùt op dyn snùt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Werken en rondreizen in het schijnbaar prachtige Nieuw-Zeeland!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Laos

29 December 2015

Cambodja

13 December 2015

Beautiful Myanmar

28 November 2015

Goodbye Thailand

12 November 2015

In the jungle
Susanne

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 30349

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 29 Februari 2016

Backpacken Door Azie

04 Mei 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: