De aftrap! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Susanne Slot - WaarBenJij.nu De aftrap! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Susanne Slot - WaarBenJij.nu

De aftrap!

Blijf op de hoogte en volg Susanne

07 November 2015 | Thailand, Bangkok

Hier is dan mijn allereerste reisverslag van mijn trip!

Ik ben nu drie dagen in Bangkok, wat een stad zeg. Het is warm, druk, chaotisch maar toch ook levendig en gezellig! En er is eten.. Heeeeeeel veeeeel eten, het ruikt overal heerlijk en het is ook heerlijk! Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog een beetje moest wennen hier maar ik begin mij steeds meer thuis te voelen.

Gister heb ik een aantal tempels bezocht in Ayutthaya en vandaag ben ik met een Tuktuk de stad doorgegaan. Vanavond vertrek ik naar Chiang Mai met de bus daar hoop ik morgenochtend vroeg aan te komen. Het is allemaal nog een verrassing wat me te wachten staat, maar ik heb er veel zin in!

Het is nog wat kort maar er komt spoedig een vervolg! Veel liefs van een blije zwetende Suus

  • 07 November 2015 - 11:24

    Mirella:

    Hey lieve suus. Leuk zo bij te blijven met wat je allemaal doet. Heel veel plezier en een dikke tuuut mirella

  • 07 November 2015 - 11:38

    Papa:

    Gaaf om je verhaaltjes weer te lezen. Veel plezier en tot later.
    Pap

  • 07 November 2015 - 17:46

    Enny:

    Fijn dat we je weer kunnen volgen! Wij wensen je een hele mooie tijd. Dikke tút uit Balk

  • 07 November 2015 - 20:20

    Marjan :

    Hallo Susanne , leuke foto ,en leuk dat jij ons zo mee laat genieten van jouw reis . Veel plezier .In de bus nou dat zal ook een heeeele belevenis zijn

  • 08 November 2015 - 13:42

    Boudien:

    Hè suus, wat weer een belevenis zeg. Super geniet ervan en fijn dat we weer mee kunnen genieten van al jou mooie belevenissen. Dikke tut van us

  • 08 November 2015 - 17:50

    Fokje:

    Hay Suus, het ziet er al weer prachtig uit. Fijn dat we weer met je mee kunnen reizen. Have fun and enjoy.

  • 08 November 2015 - 21:21

    Oma En OPa:

    Allereerst nog bedankt voor je berichtje. Nu alweer een eerste verslag met gelijk foto,s erbij . Ook wij gaan weer genieten van al je belevenissen. Moet je de hele nacht in de bus?? We hopen dat je dan wel een beetje kunt slapen. Alweer leuke mede reizigers ontmoet??
    Dikkke kus van ons en tot de volgende keer. Opa en Oma

  • 09 November 2015 - 11:12

    Anne:

    Leuk om te lezen Suus!
    Wou houden je in de gaten ;)
    Geniet en veel plezier.. Tut!

  • 09 November 2015 - 17:34

    Satske:

    Hoi suus. Wat leuk om jou zo te volgen! Have fun... Tis hier echt herfst

  • 09 November 2015 - 19:06

    Anita :

    Hey!!!! Wat leuk zeg dat je zo allemaal stukjes van je reis schrijft. Veel plezier dáár!! Lieve groetjes van mij, Anita.

  • 11 November 2015 - 19:40

    Silvia:

    Bern, bern wat weer een avontuur. En wat leuke filmpjes via Boudien. Jarig en ik hebben beide gekeken.
    Groeten en dikke tut van ons beide. Oant de folgende keer. Geniet se!!!

  • 11 November 2015 - 21:11

    Petra Zwaan:

    Ha die Suuske, het avontuur is begonnen. Kan me voorstellen dat je wel even moet wennen.
    Maar jou kennende komt het helemaal goed. Houd ons op de hoogte van je avonturen.
    Dikke tût van Petra en een poot van Lars

  • 23 November 2015 - 23:05

    Maria:

    Hee suus!

    Wat leuk om jou op deze manier te volgen en zo te lezen heb jij nu al veel beleeft.

    Geniet en heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Werken en rondreizen in het schijnbaar prachtige Nieuw-Zeeland!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Laos

29 December 2015

Cambodja

13 December 2015

Beautiful Myanmar

28 November 2015

Goodbye Thailand

12 November 2015

In the jungle
Susanne

Actief sinds 06 April 2011
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 30301

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 29 Februari 2016

Backpacken Door Azie

04 Mei 2011 - 04 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: